onsdag 23. november 2011

Velkommen til min matverden!

Hei alle sammen!
Jeg er ingen kokk, men jeg trives på kjøkkenet og er opptatt av at barna mine skal vokse opp med en sunn matglede. Jeg er ingen sunnhetsfanatiker. Er det bursdag så er det bursdag osv., men jeg er opptatt av at basiskostholdet/hverdagsmaten skal være nærings- og smaksrik mat for hele familien. Jeg har ofte med meg barna på kjøkkenet og opplever at matlysten øker i takt med deltakelsen i matlagingen.

Etter stor oppslutning rundt min gruppe på Facebook, Mat for småbarnsfamilier, har jeg nå besluttet å opprette en blogg for dere som er ute etter oppskrifter og ideer til næringsrik, enkel og smakfull mat for både store og små i en familie.

En del av dere har sendt meg oppskrifter på Facebook, og jeg har selv lagt ut en del. Jeg håper dere sender meg flere oppskrifter, slik at vi kan fortsette å frotse i fristelser for barnefamilier og for dere som jobber med barn i skolen eller i barnehage. Jeg vil ivareta oppskriftene deres så godt jeg kan, og setter derfor copyright på denne siden.

Selv har jeg så smått begynt å prøve ut noen av oppskriftene deres, foreløpig med suksess hos store og små her i familien. Jeg gleder meg til å fortsette!
Så da er det bare å sette i gang og kokkelere. Lykke til!

Copyright: Ingvild Drange Johnsen

Mathilsen fra Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar